شناسهٔ خبر: 172065 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رصد روزانه روند اجرای طرح‌های مسکن در شهر جدید گلمان 

آذربایجان غربی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی طرح‌های عمرانی و به خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان به صورت روزانه و با حساسیت بالا رصد و کنترل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان که در محل شرکت عمران شهر جدید گلمان ارومیه برگزار شد، گفت: باید روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان رصد شوند تا مجری طرح طبق برنامه‌ریزی انجام شده طرح را اجرا کند.

وی ادامه داد: هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مساله تعاونی‌های ۱۱ گانه شهر جدید گلمان نیز از دیگر موارد مورد پیگیری است و باید تمام مسئولان مربوطه در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

عطائی افزود: توسعه زیرساخت‌های لازم از طرف دستگاه‌های خدمات رسان لازمه پیشرفت شهر جدید گلمان و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بوده و مسئولان ذی‌ربط بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه این جلسه مصوب شد جلسات هفتگی برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان برگزار شود.